Avis sur Max Brown Hotel Museum Square, part of Sircle Collection
Max Brown Hotel Museum Square, part of Sircle Collection
Jan Luykenstraat, 44, Amsterdam
Avis
8,6
Excellent
8,8/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
9 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Rens le 21 mars 2024
Dear Circe, Thank you for staying with us. It's great to read that the staff and location were great. I'm very sorry to read that the size of the room and the cleanliness were not up to your standards. We will have a look what we can do better on the layout of the room. Kind regards, Rens Front of House Manager
10/10 Excellent
Jenna A
4 oct. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Jenna A
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
4/10 Médiocre
Jean-Michel
20 août 2023
Les points faibles : Confort de la chambre
Bien situé mais mauvais rapport qualité prix
Jean-Michel
Séjour de 3 nuits en août 2023
8/10 Bien
MICHELE
Voyage en groupe
10 avr. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
chambre 314
MICHELE
Séjour de 1 nuit en avril 2023
8/10 Bien
Jeantheau
23 août 2021
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
très bien pour un court séjour
Jeantheau
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Max Brown Museum Square le 25 août 2021
Dear Mr. Jeantheau,
Thank you for taking time to write us a review!
We are glad to hear that you liked our hotel. The hotel is build in a very old tipical Amsterdam house and because of that we have different types of rooms with different sizes. Did you know that our "Loft" rooms can be up to 30m2? You should try one of that next time that you visit Amsterdam again.
We hope to see you soon!
Warm regards,
Team Max Brown Museum Square
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
5 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2021
Réponse de Team Max Brown Museum Square le 8 août 2021
Hi Traveler,
Thank you for your nice review!
Looking forward to welcome you back soon.
Warm regards,
Team Max Brown Museum Square
8/10 Bien
Catharina
11 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cool spot at Amsterdam
Catharina
Séjour de 3 nuits en août 2020
Réponse de Sophie le 22 sept. 2020
Dear Catharina,
Thank you for you very nice review. Great that you find us cool! We find you even cooler!!! ;-)
Sorry to read that "the breakfast could be better". Because of the Covid-19 situation we've had to make some changes. For instance the buffet breakfast had to be replaced by a seated one which can be felt as different than expected. Nevertheless we strive to have the same high standards as always.
We hope that the good memories remain and that you've had such a good time in Amsterdam that we may be able to welcome you again!
With kind regards,
Sophie Huisman - Hotel Manager
8/10 Bien
Michel
7 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bon choix à Amsterdam
Michel
Séjour de 6 nuits en février 2020
10/10 Excellent
Cosimo
Voyage d’affaires
4 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cosimo
Séjour de 4 nuits en février 2020
Réponse de Telka Knapen - Hotel Manager le 4 mars 2020
Dear Comiso,
Thank you for taking the time to grade us. We really appreciate!
It is nice to see that you enjoyed your stay with us.
Warm regards,
Telka Knapen - Hotel Manager
8/10 Bien
Kevin
Voyage en groupe
2 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kevin
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Telka Knapen - Hotel Manager le 4 mars 2020
Dear Kevin,
Thank you for taking the time to grade us. We really appreciate!
It is nice to see that you enjoyed your stay with us.
Warm regards,
Telka Knapen - Hotel Manager
8/10 Bien
Francesca
Voyage en famille
27 févr. 2020
Les points forts : Personnel et service et équipements
Francesca
Séjour de 4 nuits en février 2020
8/10 Bien
Christian
Voyage en groupe
27 févr. 2020
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hôtel cosy et bien situé
Christian
Séjour de 2 nuits en février 2020
6/10 Satisfaisant
Samira
Voyage en famille
12 févr. 2020
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Samira
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Telka K - Hotel Manager le 26 févr. 2020
Dear Samira,
Thank you for taking the time to write us feedback about your stay at Max Brown!
We appreciate your feedback in regards of the provided breakfast.
At the moment our breakfast room is undergoing a small restyling and therefor the breakfast to our guest guests is provided in an alternative way.
We are sorry for the inconvenience and we appreciate your comments.
We do hope that we can welcome you back in the near future so you can enjoy an nice and relax breakfast in our renewed room.
Kind regards,
Telka Knapen - Hotel Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage d’affaires
31 janv. 2020
Les points forts : Personnel et service et équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Telka Knapen - Hotel Manager le 31 janv. 2020
Dear Guest,
Thank you for your feedback.
We are glad to read that you enjoyed your stay with us.
Kind regards,
Telka Knapen - Hotel Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
19 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de Telka Knapen - Hotel Manager le 20 déc. 2019
Dear Guest,
Thank you for taking the time to write a review.
We are very glad to read that you enjoyed your stay with us thanks to our lovely staff, location, room and breakfast.
We would love to welcome you back during your next visit to Amsterdam.
Kind regards,
Telka Knapen - Hotel Manager
10/10 Excellent
Julien
Voyage en famille
12 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Julien
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Telka Knapen - Hotel Manager le 4 déc. 2019
Dear Julien,
Thank you for taking the time to grade us.
We are glad to see you enjoyed your stay.
Kind regards,
Telka Knapen - Hotel Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
30 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2019
8/10 Bien
Marielle
5 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marielle
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Telka Knapen - Hotel Manager le 5 juil. 2019
Dear Marielle,
Thank you for taking the time to write a review.
We are very happy to read that you were satisfied with the location and cleanliness of the rooms.
Did you inform our reception staff about the empty bottles in the shower? We would have been more than happy to replace them for you.
We hope you enjoyed Amsterdam to the fullest and would be happy to welcome you back any time!
Kind regards,
Telka Knapen - Hotel Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Telka Knapen - Hotel Manager le 24 juil. 2019
Dear Guest,
Thank you for taking the time to give us a rating.
We would love to welcome you back someday.
Warm regards,
Telka Knapen - Hotel Manager
8/10 Bien
Gérard
29 juin 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Gérard
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Telka Knapen - Hotel Manager le 24 juil. 2019
Dear Gerard,
Thank you for taking the time to give us a rating.
We would love to welcome you back someday.
Warm regards,
Telka Knapen - Hotel Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 mai 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
7 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en avril 2019
Réponse de Telka Knapen - Hotel Manager le 18 mai 2019
Dear guest,
Thank you for the high rating in regards of your stay. We hope to welcome you again in the future!
Kind regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
18 avr. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Telka Knapen - Hotel Manager le 4 mai 2019
Dear Guest,
Thank you for the high rating. We hope to welcome you again soon!
Kind regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
5 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Telka Knapen - Hotel Manager le 5 avr. 2019
Dear Guest,
Thanks for the high rating! We hope to welcome you again in the nearby future!
Kind regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
2 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Telka Knapen - Hotel Manager le 5 avr. 2019
Dear Guest,
I'm glad to read that you have enjoyed the breakfast! We hope to welcome you again in the nearby future.
Kind regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 mars 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Telka Knapen - Hotel Manager le 14 mars 2019
Dear Guest,
It satisfy me to read that you have enjoyed your stay with us and that the staff was very nice to you. I hope that they gave you nice tips to explore Amsterdam to the fullest.
Kind regards,
10/10 Excellent
annick, 07290 Satillieu
Voyage en couple
10 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
annick
Séjour de 4 nuits en mars 2019
Réponse de Telka Knapen - Hotel Manager le 14 mars 2019
Dear Annick,
It's always a pleasure to read that a guest has enjoyed their stay and that they are willing to come back. Please keep an eye on our website to find out the latest promotional codes.
We're looking forward to welcome you again in the future!
Kind regards,
8/10 Bien
Farault
7 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Farault
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de Telka Knapen - Hotel Manager le 7 mars 2019
Dear Farault,
Thank you for the positive rating of your stay. We hope to welcome you again in the nearby future.
Kind regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
2 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de Telka Knapen - Hotel Manager le 7 mars 2019
Dear Guest,
Thank you for the positive review in regards of your stay! It satisfy me to read that you have enjoyed the hotel and that the staff was very welcoming. I hope they gave you nice tips to explore Amsterdam to the fullest.
We hope to welcome you again in the nearby future!
Kind regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 févr. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de Telka Knapen - Hotel Manager le 5 avr. 2019
Dear Guest,
The high rating is very much appreciated. We hope to welcome you again!
Kind regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
25 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de T. Knapen le 27 févr. 2019
Dear guest,
Thank you for the positive feedback!
It is wonderful to read that you have enjoyed our breakfast, rooms and location.
We hope to welcome you again!
Warm regards,
Telka Knapen - Hotel Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
20 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en février 2019
Réponse de Telka Knapen - Hotel Manager le 24 févr. 2019
Dear Guest,
Thank you for the positive rating in regards of your stay. Hopefully the staff gave you enough tips to explore Amsterdam to the fullest!
With kind regards,
8/10 Bien
Beroud
29 janv. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Beroud
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de Telka Knapen - Hotel Manager le 29 janv. 2019
Dear Beroud,
We appreciate you took the time to write this review in regards of your stay with us.
It dissapoints me to read that your night wasn't very comfortable. You can always call the reception, they will be very helpful to inform the neighbours to be more quite.
We do hope that the rest of your stay was more convenient and that you could enjoy our beautiful city of Amsterdam.
With kind regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Telka Knapen - Hotel Manager le 4 janv. 2019
Dear guest,
Thank you for taking the time to write a review!
We are very happy to hear that you enjoyed our rooms and breakfast.
We hope you enjoyed Amsterdam to the fullest.
We would love to welcome you back sometime.
With warm regards,
Telka Knapen - Hotel Manager
8/10 Bien
sébastien
12 déc. 2018
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
sébastien
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de Telka Knapen - Hotel Manager le 17 janv. 2019
Dear Sébastien,
Thank you for your stay in Max Brown Museum Square! We really appreciate your high score! We hope you have enjoyed your time in Amsterdam!
Kind regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
15 nov. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de T. Knapen - Hotel Manager le 20 nov. 2018
Dear Anonymous,
Thank you for your stay with us. We appreciate your rate.
Kind regards,
Telka Knapen - Hotel Manager
8/10 Bien
Michel, Annecy
27 oct. 2018
Les points forts : Personnel et service
Michel
Séjour de 4 nuits en octobre 2018
Réponse de Telka Knapen - Hotel Manager le 4 nov. 2018
Dear Michel,
We appreciate you took the time to write this review in regards of your stay with us. I am sorry to read that you find the second bed too small. However, we do have bigger rooms available. Maybe this can be applied on your next visit to Max Brown.
I do hope that we did not lost you as a fan of Max Brown and that we can welcome you again in the future.
With kind regards,
8/10 Bien
NatooNaoned, Nantes
30 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
NatooNaoned
Séjour de 4 nuits en septembre 2018
Réponse de Telka Knapen - Hotel Manager le 6 oct. 2018
Dear guest,
Thank you for the kind words in regards of your stay with us.
The Netherlands well educated with their languages, so we are happy that we could provide you the service in French.
Hopefully we can welcome you again in the future.
With kind regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
24 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2018
Réponse de Telka Knapen - Hotel Manager le 24 août 2018
Dear Guest,
Thank you for the nice review in regards of your stay with us. I do hope that we can welcome you again in the future and that you can explore Amsterdam once again!
With kind regards,
4/10 Médiocre
Jmab32, La Chataigneraie
24 août 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jmab32
Séjour de 3 nuits en août 2018
Réponse de T. Knapen le 28 août 2018
Dear guest,
Thank you for taking the time to write a review in regards to your stay with us.
I am sorry to hear that you stay with us was disappointing and you felt that it was too warm in the room, due to lack of airconditioning. Did you contact reception in regards to your remarks about the room? We would have loved to help you and find a solution for you, such as an upgrade to a larger room type or an extra fan.
Please note that we take your feedback very seriously and we will pay extra attention to our room temperatures in the future.
We would love to welcome you back at Max Brown hotels because we truly believe we can make you a fan of our brand!
Warm regards,
Telka Knapen
Hotel Manager
10/10 Excellent
gilbert
15 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel sympathique et attachant
gilbert
Séjour de 6 nuits en août 2018
Réponse de Telka Knapen- Hotel Manager le 15 août 2018
Dear Gilbert,
Thank you for taking the time to write us your feedback. We are happy to hear that you enjoyed the museum district. Hopefully, we can welcome you back at Max Brown Museum Square!
Warm regards,
Telka Knapen- Hotel Manager
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
30 juil. 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
À fuir
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2018
Réponse de Telka Knapen - Hotel Manager le 1 août 2018
Dear Gerald,
Thank you for taking the time to write this review regarding your stay with us.
How unfortunate to read that your experience with the hotel did not meet your excpectations.
We are located in ypical 4 Amsterdam town houses. We have chosen to keep some elements of the hotel to maintain the character of the hotel.
Therefore the rooms are still in its original size. However, we do provide the measurements of the room on our booking websites, so that our future guests will not be surprised when they enter the room.
Amsterdam had to bare with unseasonably hot weather. With the fans, which we provide in every room, we hope to provide a little extra comfort to the temperature in the room.
Thankfully our Amsterdam summers are normally short-lived, but this does not reduce the impact it clearly had on your stay and for which we can only apologise.
I do hope you have had an adventerous time in Amsterdam and I do hope to welcome you again.
If you ever plan to come back, please be sure to contact us directly once you have booked with us and mention this message and we will be sure to look after you.
With kind regards,
8/10 Bien
Mamou, France
2 juil. 2018
Les points forts : Propreté
Bel emplacement.
Mamou
Séjour de 2 nuits en juin 2018
Réponse de Telka Knapen- Hotel Manager le 2 juil. 2018
Dear Mamou,
Thank you for the feedback! We are happy to hear that you special trip to Amsterdam worth it!
The Max Brown is special & we are happy that you felt home in this neighborhood.
Hope to welcome you back.
Warm regards,
8/10 Bien
Juliette
24 mai 2018
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Hotel agreable,transports à proximité, chambres mi
Juliette
Séjour de 3 nuits en mai 2018
Réponse de Telka Knapen- Hotel manager le 30 mai 2018
Dear Juliette,
Thank you for taking the time to give us your feedback. We are happy to hear that you enjoyed the hotel and loved the decoration and style. Unfortunately, I cannot find a note in the reservation about the room, we are 24-hours available at the reception and we always can check if we do have other rooms available if you unhappy!
Hopefully, you are still coming back to Amsterdam to enjoy the city!
Warm regards,
8/10 Bien
Lionel
7 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Agréable
Lionel
Réponse de Telka Knapen- Hotel Manager le 7 mai 2018
Dear Guest,
Thank you for taking the time to give us your feedback!
We are happy to hear that you enjoyed your weekend Amsterdam. With this perfect weather, you will hopefully come back in the summer time to explore the city more!
Warm regards,
8/10 Bien
jack, amsterdam
29 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très bon emplacement pour une visite de la ville
jack
Séjour de 4 nuits en avril 2018
Réponse de Telka Knapen- Hotel Manager le 30 avr. 2018
Dear Jack,
Thank you for taking the time to give us your feedback. We are happy to hear that you enjoyed your stay here in Amsterdam. The bus to the airport is 1 minute walking from the airport and goes every 15 minutes direct to Schiphol.
Hopefully, we can welcome you soon back in Amsterdam for more good memories!
Warm regards,
10/10 Excellent
Marthe
13 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
On y revient ...
Marthe
Réponse de Telka Knapen - Hotel Manager le 16 avr. 2018
Dear Marthe,
Thank you for taking the time to write this review about your stay with us. I'm glad to read that you have enjoyed your stay with us. Hopefully we can welcome you again in the future!
With kind regards,
8/10 Bien
Eric et Heloise, Biganos France
11 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel à proximité des musées, quartier calme.
Eric et Heloise
Séjour de 4 nuits en avril 2018
Réponse de Telka Knapen - Hotel Manager le 16 avr. 2018
Dear Eric and Heloise,
Thank you for taking the time to write this review according to your stay. I'm glad to read that you have enjoyed your stay with us and that you like the location. That's something we are also very happy with. I hope you have enjoyed Amsterdam to the fullest and that we can welcome you again in the future.
With kind regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
20 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel en plein centre ville top a cote de tout
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2018
Réponse de Telka Knapen - Hotel Manager le 21 mars 2018
Dear guest,
Thank you for taking the time to write this review about your stay with us! I'm glad to read that you enjoyed your stay with us. Almost everything is within walking distance. Please make sure, you can Always ask the staff for some local tips to make your stay even more memorable.
With kind regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
30 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very cosy and comfortable :)
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2018
Réponse de Telka Knapen le 3 févr. 2018
Dear Guest,
Thank you for taking the time to write us this nice comment! We are happy that we felt home at our hotel!
Hopefully, we can welcome back at your second home: Max Brown!
Warm regards,