Avis
8,0
Très bien
8,2/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
7,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Geneviève
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Geneviève
Séjour de 4 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Sebastian
Voyage en famille
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sebastian
Séjour de 2 nuits en avril 2024
4/10 Médiocre
Patrice
Voyage d’affaires
7 mars 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patrice
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Sonder le 9 mars 2023
Hi Patrice, your feedback is appreciated. We're sorry to hear your stay fell short of expectations. Our photos are from the last two years, but we apologize if anything was unclear about the property. Cleanliness is one of our top priorities, and we're sorry for dropping the ball. We'll review our procedures with our team to ensure these items are handled. If you choose to give us another chance, we'd love to show you a better experience at any of our 40 locations worldwide.
10/10 Excellent
franck
Voyage en famille
18 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
franck
Séjour de 3 nuits en août 2022
8/10 Bien
Paul, Quebec
Voyage en couple
19 juil. 2022
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Paul
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
10/10 Excellent
Nicole
Voyage en couple
29 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicole
Séjour de 2 nuits en juin 2022
2/10 Horrible
herve
Voyage en couple
13 avr. 2022
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
herve
Séjour de 2 nuits en avril 2022
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
21 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Agréable séjour
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2021
Réponse de Sonder Team le 23 déc. 2021
Your review is appreciated. It's wonderful to hear you enjoyed the comfortable bed and beautiful view from your room. We're very sorry the online check-in process was not working. This helps speed up the process when you arrive to avoid long lines at the front desk. We understand our guests want to quickly drop off their bags and enjoy the rest of their time in Amsterdam. We hope you'll stay with us again here, or in any of our 35+ cities.
10/10 Excellent
Hatem
7 déc. 2021
Hatem
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
10/10 Excellent
MICHELE
Voyage en groupe
19 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MICHELE
Séjour de 4 nuits en octobre 2021
6/10 Satisfaisant
omar
Voyage en couple
26 mai 2024
Les points faibles : Équipements
omar
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Silke Erika
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Silke Erika
Séjour de 5 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Emily
Voyage en couple
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Emily
Séjour de 4 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Caroline
Voyage en couple
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Caroline
Séjour de 3 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Nicole
Voyage en couple
14 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Nicole
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Sonder le 15 mai 2024
Hi Nicole, your feedback is appreciated. We're sorry your space fell short of expectations. Our team is always looking to improve, and we're sorry for the maintenance issues you experienced. We don't offer daily cleanings at this location. This ensures you can enjoy an uninterrupted and environmentally sustainable stay. We’re sorry if this was different than what you expected, and we’ll have our team review the listing details. Your feedback means a lot to us as it helps us continuously improve our hospitality standards.
10/10 Excellent
Sarah
Voyage en couple
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarah
Séjour de 2 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Gregory
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gregory
Séjour de 3 nuits en mai 2024
4/10 Médiocre
Jess
Voyage en groupe
7 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jess
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Sonder le 14 mai 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us, Jess. We're delighted you enjoyed our prime location and that Julianna provided you with exceptional service during your stay. However, we're deeply sorry to learn that your experience with the room fell short of expectations. Please accept our sincere apologies for the issues you encountered, including the maintenance and cleanliness concerns. Your feedback is invaluable to us, and we will address these matters with our team to ensure improvements are made promptly. It's our hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with the seamless experience you deserve.
4/10 Médiocre
Wayne
6 mai 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Wayne
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Delphine
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Delphine
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
David
Voyage en couple
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Allen
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Allen
Séjour de 1 nuit en avril 2024
2/10 Horrible
Robina
20 avr. 2024
Robina
Séjour de 4 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Amy
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Amy
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Michael, Raleigh
Voyage en famille
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Michael
Séjour de 4 nuits en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Patrizia
Voyage en couple
16 avr. 2024
Patrizia
Réponse de Sonder le 17 avr. 2024
Thank you for sharing your feedback, Patrizia. We're glad you found the room adequately equipped. However, we apologize for the inconvenience caused by the smell in your room, and we appreciate your patience and understanding as we work to address this issue. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable stay.
10/10 Excellent
Bethel
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bethel
Séjour de 6 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Judith
Voyage en famille
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Judith
Séjour de 3 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Pui shan
Voyage en famille
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pui shan
Séjour de 3 nuits en avril 2024
4/10 Médiocre
Julia
Voyage d’affaires
9 avr. 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julia
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Sonder le 10 avr. 2024
Hi Julia, your honest feedback is appreciated. We're sorry your recent visit was disappointing. We are renovating this property, and we're sorry for the dust. Please accept our apologies for the issues you had with the spaces and access. Should you decide to give us another chance, we'd love to host you in one of our spacious apartments next time.
8/10 Bien
Mary Beth
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mary Beth
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Jane
Voyage en famille
4 avr. 2024
Jane
Séjour de 4 nuits en mars 2024
2/10 Horrible
Rasmus
29 mars 2024
Rasmus
Séjour de 3 nuits en mars 2024
6/10 Satisfaisant
Daniel, GJERSTAD
27 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Daniel
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Sonder le 2 avr. 2024
Hi Daniel, your feedback is important to us. We're sorry your space and visit was disappointing. Should you decide to give us another chance, we'd love to host you in a larger space next time.
10/10 Excellent
Mary
20 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mary
10/10 Excellent
Amy
14 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amy
Séjour de 4 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Nathan
Voyage en groupe
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nathan
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Sonder le 27 févr. 2024
Hi Nathan, thank you for your kind review. We’re glad you enjoyed your stay, and we can’t wait to host you again.
10/10 Excellent
Martin
Voyage en couple
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Martin
Séjour de 4 nuits en février 2024
4/10 Médiocre
Boris
Voyage en famille
17 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Boris
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Sonder le 28 févr. 2024
Thank you for sharing your feedback with us, Boris. We're sorry about the challenges you encountered during your stay. It saddens us that your space fell short of expectations. We operate both hotels and apartments, which may include different features like having a kitchen in your space. We offer guests the ability to book housekeeping services on demand for a nominal fee. This ensures guests can enjoy an uninterrupted and sustainable stay. Had we known your room wasn't up to our cleanliness standards, we would've been happy to re-clean the space. You can always reach us through our app, call, text, or email 24/7 for help. We hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable stay in the future.
8/10 Bien
Naseem
15 févr. 2024
Naseem
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Sonder le 27 févr. 2024
Hi Naseem, we appreciate your review. It’s great to see you enjoyed your experience with us. We hope to see you again soon in one of our 40+ cities worldwide.
8/10 Bien
Serhat Emre
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Serhat Emre
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Sonder le 27 févr. 2024
Hi Serhat, we appreciate you staying with us and leaving a review. We’re glad you enjoyed your time with us, and we hope you’ll consider us again for your future travels.
6/10 Satisfaisant
Maureen Frances
Voyage en couple
9 févr. 2024
Maureen Frances
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Sonder le 22 févr. 2024
Hi Maureen, thanks for staying with us and providing a review. We're thrilled that you enjoyed our friendly staff and great location. However, we're sorry your space was underwhelming. Your feedback is valuable to us, and we will take it into consideration as we strive to enhance our accommodations for future guests. We hope to see you again soon at another one of our 40+ locations worldwide.
10/10 Excellent
Toby
2 févr. 2024
Toby
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Egemen
24 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Egemen
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
20 janv. 2024
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Pictures are total scams!
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Sonder le 1 févr. 2024
Your feedback is important to us. We're sorry your room fell short of expectations. We have multiple spaces at this property, each designed to give you a beautiful place to stay — while our style is consistent, the view, layout, and design may vary. Cleanliness is one of our top priorities, but we're sorry for the disappointment here. We'll review our procedures with our team to ensure a higher standard is met. Should you decide to give us another chance, we'd love to make it up to you.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
17 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
NOT ACCEPTABLE
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Sonder le 19 janv. 2024
We appreciate your detailed feedback. We apologize for the multiple issues you encountered with the bathroom, and temperature in your room. This definitely falls short of our expectations. Your comments are valuable, and we're addressing these concerns to ensure a better experience. We hope to have the opportunity to provide you with a more seamless stay in the future.
10/10 Excellent
Brenda
Voyage en couple
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brenda
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Sonder le 22 janv. 2024
Hi Brenda, thank you for your kind words. We hope to host you again soon at any of our locations.
10/10 Excellent
Erik
Voyage en couple
29 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Erik
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
John
25 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Réponse de Sonder le 29 déc. 2023
Hi John, thank you for staying with us and leaving a review. We’re thrilled to hear about your experience. We hope to host you again soon at one of our many locations around the globe.