Avis
9,0
Merveilleux
9,2/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hans le 18 avr. 2024
Dear Christophe,thank you very much for staying with us and for taking the time to write your review. I am pleased to read you enjoyed your stay with us and hope we may welcome you again.Kind regards, Hans
8/10 Bien
Sophie
Voyage en groupe
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sophie
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Hans le 23 janv. 2024
Dear Sophie,Thank you so much for your stay and for sharing your experience with us. We are delighted to hear that you had a wonderful time with us.I will pass on your review to the entire team as a fantastic acknowledgment of their continuous efforts.We hope to welcome you back to The ED soon.Best regards,Hans Komen – General Manager
10/10 Excellent
Ambre-Fleur
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ambre-Fleur
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Hans le 9 janv. 2024
Dear Ambre-Fleur,Thank you so much for your stay and for sharing your experience with us. We are delighted to hear that you had a wonderful time with us.I will pass on your review to the entire team as a fantastic acknowledgment of their continuous efforts.We hope to welcome you back to The ED soon.Best regards,Hans Komen – General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
14 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Hans le 15 déc. 2023
Dear Sir, Madam,Thank you so much for your stay and for sharing your experience with us. We are delighted to hear that you had a wonderful time with us.I will pass on your review to the entire team as a fantastic acknowledgment of their continuous efforts.We hope to welcome you back to The ED soon.Best regards,Hans Komen – General Manager
10/10 Excellent
Ivonne
10 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ivonne
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hans le 12 déc. 2023
Dear Ivonne,Thank you so much for your stay and for sharing your experience with us. We are delighted to hear that you had a wonderful time with us.I will pass on your review to the entire team as a fantastic acknowledgment of their continuous efforts.We hope to welcome you back to The ED soon.Best regards,Hans Komen – General Manager
10/10 Excellent
ALEXANDRE
4 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ALEXANDRE
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Hans le 5 déc. 2023
Dear Alexandre,Thank you so much for your stay and for sharing your experience with us. We are delighted to hear that you had a wonderful time with us.I will pass on your review to the entire team as a fantastic acknowledgment of their continuous efforts.We hope to welcome you back to The ED soon.Best regards,Hans Komen – General Manager
10/10 Excellent
Corentin
Voyage en couple
27 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Corentin
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Hans le 29 nov. 2023
Dear Corentin,Thank you so much for your stay and for sharing your experience with us. We are delighted to hear that you had a wonderful time with us.I will pass on your review to the entire team as a fantastic acknowledgment of their continuous efforts.We hope to welcome you back to The ED soon.Merci,Hans Komen – General Manager
10/10 Excellent
Jason
10 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jason
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Hans le 14 nov. 2023
Dear Jason,Thank you so much for your stay and for sharing your experience with us. We are delighted to hear that you had a wonderful time with us.I will pass on your review to the entire team as a fantastic acknowledgment of their continuous efforts.We hope to welcome you back to The ED soon.Best regards,Hans Komen – General Manager
10/10 Excellent
Fabrice
24 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fabrice
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Hans le 25 oct. 2023
Dear Fabrice,Thank you so much for your stay and for sharing your experience with us. We are delighted to hear that you had a wonderful time with us.I will pass on your review to the entire team as a fantastic acknowledgment of their continuous efforts.We hope to welcome you back to The ED soon.Best regards,Hans Komen – General Manager
10/10 Excellent
Olivier
Voyage en famille, Voyage en couple
3 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Olivier
Réponse de Hans le 5 oct. 2023
Hello Olivier,Thank you so much for sharing your experience with us. We are delighted to hear that you had a wonderful time and feel confident in recommending us to others.I will pass on your review to the entire team as a fantastic acknowledgment of their continuous efforts.We hope to welcome you back to The ED soon.Best regards,Hans Komen – General Manager
10/10 Excellent
Stéphane
Voyage en couple
19 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stéphane
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Hans le 19 sept. 2023
Hello Stephane,Thank you so much for sharing your experience with us. We are delighted to hear that you had a wonderful time and feel confident in recommending us to others.I will pass on your review to the entire team as a fantastic acknowledgment of their continuous efforts.We hope to welcome you back to The ED soon.Best regards,Hans Komen – General Manager
10/10 Excellent
Jean Jacques
Voyage en famille
8 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean Jacques
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Carla Sofia Reis le 13 avr. 2023
Dear Jean,Thank you for your score.we hope to welcome you again in our hotel.With kind regards,Carla Sofia Reis
10/10 Excellent
Guillaume
Voyage en couple
5 mars 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Guillaume
Séjour de 4 nuits en février 2023
Réponse de Hans le 6 mars 2023
Dear Guillaume,Merci pour ces belles mots et de rester avec nous.Nous espérons vous accueillir à nouveau bientôt.Salutation, Hans
10/10 Excellent
Alexis
1 janv. 2023
Alexis
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Réponse de Hans le 5 janv. 2023
Dear Alexis,thank you very much for your stay with us and for posting your review.Kind regards, Hans
10/10 Excellent
Bernard
Voyage en groupe
6 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bonne adresse
Bernard
Séjour de 10 nuits en juin 2022
Réponse de Hans le 7 juil. 2022
Dear Bernard,
thankyou very much for your review and for your kind words. I am pleased to read that you enjoyed your stay with us and I hope that we may welcome you again at ED's.
Kind regards, Hans
8/10 Bien
Myriam
3 juin 2022
Myriam
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Hans le 6 juin 2022
Dear Myriam,
thank you very much for your stay with us.
Kind regards, Hans
8/10 Bien
Claude
Voyage en famille
1 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Claude
Séjour de 2 nuits en février 2022
Réponse de Hans le 1 mars 2022
Dear Claude,
thank you very much for your review and for your stay with us.
Kind regards, Hans
8/10 Bien
Lydie
Voyage d’affaires
31 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lydie
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de Hans le 1 nov. 2021
Dear Lydie,
thankyou very much for this review.
Kind regards, Hans
10/10 Excellent
Johan
Voyage en groupe
21 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Genial
Johan
Séjour de 2 nuits en septembre 2020
Réponse de Hans le 21 sept. 2020
Dear Johan,
thank you very much for this nice review and for staying with us. I hope we may welcome you again soon.
Kind regards, Hans
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en février 2020
Réponse de Hans le 5 mars 2020
Dear Sir, Madam,
thank you for your review.
Kind regards, Hans
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
1 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en janvier 2020
Réponse de Eduard le 2 févr. 2020
Dear Sir, Madam, we are very pleased to read that you enjoyed your stay with us and hope that we may welcome you once more. Kind regards, Eduard
10/10 Excellent
Anita, Brest
Voyage en couple
16 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anita
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Réponse de Eduard le 18 janv. 2020
Dear Anita, thank you for your review. Kind regards, Eduard
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe, Voyage en couple
4 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de Hans le 6 janv. 2020
Dear Sir, Madam,
thank you for your review.
Kind regards, Hans
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
31 déc. 2019
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Carla le 2 janv. 2020
Dear Mr/Mrs,
Thank you very much for your review and feedback.
We hope to see you again in our hotel!
With kind regards,
Carla
8/10 Bien
Noemie, France
Voyage en groupe
24 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Noemie
Séjour de 4 nuits en novembre 2019
Réponse de Hans le 27 nov. 2019
Chère Noemie,
Merci d'avoir écrit votre critique et d'avoir partagé vos expériences. Il y a 2 personnes dans l'hôtel qui parlent français, c'est dommage que vous n'avez pas les rencontré mon collégue ou moi.
J'espère de vous revoir bientôt.
Cordialement, Hans
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
12 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en novembre 2019
Réponse de Hans le 13 nov. 2019
Dear Sir, Madam,
thank you for your review.
Kind regards, Hans
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
4 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Carla le 4 nov. 2019
Dear Mr/Mrs,
Thank you very much for your review and feedback.
We hope to see you again in our hotel!
With kind regards,
Carla
10/10 Excellent
LAURENT
23 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
LAURENT
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Eduard le 23 oct. 2019
Dear Laurent, Thank you very much for your review and your feedback. We hope to welcoming you again in our hotel. With kind regards, Eduard
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
29 sept. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en septembre 2019
Réponse de Carla le 30 sept. 2019
Dear Mr./Mrs,
Thank you very much for review and your feedback.
We hope to welcoming you again in our hotel.
With kind regards,
Carla
10/10 Excellent
Nadia, Marseille
Voyage en couple
20 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nadia
Séjour de 4 nuits en septembre 2019
Réponse de Eduard le 20 sept. 2019
Dear Nadia, thank you very much for your kind words and for your review. Kind regards, Eduard
10/10 Excellent
Sab, Hennebont
Voyage en couple
10 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sab
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Hans le 10 sept. 2019
Dear Sab,
thank you for your kind review and for staying with us.
I hope we may welcome you again.
Kind regards, Hans
8/10 Bien
Claudia
8 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Claudia
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Hans le 11 juin 2019
Dear Claudia,
thank you for rating us 8/10 points.
Kind regards, Hans
8/10 Bien
JacquesB, Paris
3 oct. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un bon rapport qualité / prix
JacquesB
10/10 Excellent
Yoshinori
25 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yoshinori
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Hans le 27 mai 2024
Dear YoshinoriThank you so much for your stay and for sharing your experience with us. We are delighted to read that you had a wonderful time with us.We hope to welcome you back to The ED soon.Best regards,Hans Komen – General Manager
10/10 Excellent
Wyatt
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Wyatt
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de Hans le 27 mai 2024
Dear Wyatt,Thank you so much for your stay and for sharing your experience with us. We are delighted to read that you had a wonderful time with us.We hope to welcome you back to The ED soon.Best regards,Hans Komen – General Manager
6/10 Satisfaisant
andrea
24 mai 2024
Les points faibles : Propreté
andrea
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Hans le 27 mai 2024
Dear Andrea,Thank you so much for your stay and for sharing your experience with us. We are happy to read that you had a good stay with us.We hope to welcome you back to The ED soon.Best regards,Hans Komen – General Manager
10/10 Excellent
Mia
Voyage en groupe
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mia
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Hans le 22 mai 2024
Dear Mia,Thank you so much for your stay and for sharing your experience with us. We hope to welcome you back to The ED soon.Best regards,Hans Komen – General Manager
8/10 Bien
Nadine
Voyage en groupe
21 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nadine
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Hans le 22 mai 2024
Dear Nadine,Thank you so much for your stay and for sharing your experience with us. We are delighted to read that you had a good time with us.We hope to welcome you back to The ED soon.Best regards,Hans Komen – General Manager
10/10 Excellent
Kelly
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kelly
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Hans le 22 mai 2024
Dear Kelly,Thank you so much for your stay and for sharing your experience with us. We hope to welcome you back to The ED soon.Best regards,Hans Komen – General Manager
10/10 Excellent
Tony
Voyage en couple
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tony
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Hans le 22 mai 2024
Dear Tony,Thank you so much for your stay and for sharing your experience with us. We are delighted to read that you had a wonderful time with us.We hope to welcome you back to The ED soon.Best regards,Hans Komen – General Manager
8/10 Bien
Erin
Voyage en famille
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Erin
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Hans le 22 mai 2024
Dear Erin,Thank you so much for your stay and for sharing your experience with us. We are delighted to read that you had a wonderful time with us. I will pass this review on to our staffmembers.IWe hope to welcome you back to The ED soon.Best regards,Hans Komen – General Manager
8/10 Bien
Deborah
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Deborah
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Hans le 14 mai 2024
Dear Deborah,thank you very much for your review and for staying with us at The ED. I am pleased to read that you have enjoyed your stay and will pass on your comments to our staff.We hope to see you again.Kind regards,Hans Komen General Manager The ED
10/10 Excellent
Justine
Voyage en couple
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Justine
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hans le 13 mai 2024
Dear Justine,Thank you so much for your stay and for sharing your experience with us. We are delighted to hear that you had a wonderful time with us and enjoyed your room.We do hope to see you again soon.Best regards,Hans Komen – General Manager
10/10 Excellent
Alejandra
Voyage en famille
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alejandra
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Hans le 10 mai 2024
Dear Thank you so much for your stay and for sharing your experience with us. I am happy to read that you liked our location and hope you have had a wonderful time with us.We hope to welcome you back to The ED soon.Best regards,Hans Komen – General Manager
10/10 Excellent
Pamela, Ellicott City
Voyage en couple
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pamela
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hans le 6 mai 2024
Dear Pamela,Thank you so much for your stay and for sharing your experience with us. We are delighted to hear that you had a wonderful time with us, thank you for your kind comments.King's Day can be a very busy in Amsterdam so I hope we may welcome you again another time so you have the time to enjoy the city more.Best regards,Hans Komen – General Manager
4/10 Médiocre
Andrew
Voyage en famille
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Hans le 6 mai 2024
Dear Mr Arver,Thank you so much for taking the time to share your experience with us. We regret that we didn't meet your expectations and I am pleased that we are in contact with you now to solve the issue. We hope you will give us a second chance in the near future. Best regards, Hans Komen – General Manager
8/10 Bien
Patricia, Downingtown
Voyage en couple
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patricia
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Hans le 30 avr. 2024
Dear Patrcia,Thank you so much for your stay and for sharing your experience with us. We are delighted to hear that you had a wonderful time with us.We hope to welcome you back to The ED soon.Best regards,Hans Komen – General Manager
4/10 Médiocre
Paula
Voyage en couple
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Paula
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Carla Reis le 15 avr. 2024
Dear Paula, Thank you so much for taking the time to share your experience with us. We regret that we didn't meet your expectations , and would like to apologize for the inconvenience you have experienced. I have already shared your feedback with my team, as we are all committed to improve our service. We hope you will give us a second chance in the near future. We would love to demonstrate that your recent experience is not typical for us. We look forward to welcoming you back to The ED. If you have any questions , please do not hesitate to reach out to me. Best regards, Hans Komen – General Manager
8/10 Bien
Luise
11 avr. 2024
Luise
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Hans le 6 mai 2024
Dear Luise,Thank you so much for your stay and for sharing your experience with us. We are pleased to hear that you had a wonderful time with us and hope we may see you again another time.Best regards,Hans Komen – General Manager
8/10 Bien
JOSE
10 avr. 2024
JOSE
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Hans le 6 mai 2024
Dear Jose,Thank you so much for your stay and for sharing your experience with us. We are delighted to hear that you had a wonderful time with us.We hope to welcome you back to The ED soon.Best regards,Hans Komen – General Manager