Spécialités Cuisine japonaise

Avis sur Nobu Hotel Barcelona

5 out of 5
Nobu Hotel Barcelona
Avenida de Roma 2-4, Barcelona, Barcelona

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 357 avis sur 543." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 91 avis sur 543." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 41 avis sur 543." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 33 avis sur 543." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 21 avis sur 543." "

9,4/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

8,8/10

Équipements

9,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,0/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

sophie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel très bien sauf la chambre chambre familial lits très petits et vue sur la gare pas top ! Petit déjeuner hors de prix 35 euros pour pas grand chose .un peu sur fait .Ci non hôtel très propre
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Patricia Osio le 27 avr. 2024
Dear Sophie,Thank you for choosing Nobu Hotel Barcelona and for taking the time to share your review with us. We deeply regret any inconvenience caused during your stay and we assure you that we will address the points you have raised with the utmost seriousness.We look forward to welcome you back in Nobu hotel during your next visit in Barcelona. Sincerely,Patricia OsioQuality & Guest Experience Manager

10/10 Excellent

Aurélie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Gerard Sala, Operations and Quality Coordinator le 8 janv. 2024
Dear Aurélie, we would like to thank you for choosing Nobu hotel Barcelona for your stay and for taking the time to rate us. It would be a privilege to welcome you back in Nobu Barcelona during your next trip to the city. Warm regards.

4/10 Médiocre

Cedric

Voyage en couple
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Je trouve décevant de payer aussi cher et d avoir aucun service comme dans un hôtel 1 étoile
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Gerard Sala, Operations and Quality Coordinator le 8 janv. 2024
Dear Cedric, Thank you in the first place for choosing Nobu hotel Barcelona and taking the time to write your review. We lament to read we did not met your expectations, we will take into consideration the rating and will learn to improve for the future. We would like you to give Nobu Barcelona a second chance to show you our real vales and desire of creating a memorable experience with great service to all our hosts. warm regards

10/10 Excellent

Lucie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Gerard Sala, Operations and Quality le 7 nov. 2023
Dear Lucie, we would like to thank you for choosing Nobu hotel Barcelona for your stay and for taking the time to rate us. It would be a privilege to welcome you back in Nobu Barcelona during your next trip to the city.Warm regards

10/10 Excellent

Jessica

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super séjour
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Gerard Sala, Operations and Quality Coordinator. le 4 oct. 2023
Dear Jessica, , we would like to thank you for choosing Nobu hotel Barcelona for you stay. We are very glad you have enjoyed your stay with us.It would be a privilege to have you at any other Nobu Restaurant or welcome you back in Nobu Barcelona during your next trip to the city.

10/10 Excellent

Julie

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Points positifs : La literie est incroyable, les chambres sont spacieuses (chambre deluxe pour nous) et très propres. Le ménage est fait tous les jours (même en quittant la chambre à 11h) L’emplacement est idéal pour les transports, vous êtes à proximité de tout - métro ou en bus. Points négatifs : il n’y a pas de brosse pour les toilettes et l’hôtel n’est pas très bien isolé (les bruits de la circulation et des couloirs nous ont réveillé quelques fois) Concernant leur restaurant japonais : les plats sont exquis et le service divin. Nous avons payé 150 euros pour deux. Malheureusement en tant que client de l’hôtel nous n’avons pas eu la meilleure vue, ce qui était légèrement décevant. Hormis ces points, nous avons passé un délicieux séjour et nous recommandons fortement cet hôtel.
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Gerard Sala, Operations and Quality Coordinator. le 19 sept. 2023
Dear Julie, We appreciate for choosing Nobu hotel for your stay in Barcelona and for writing this wonderful review. We are charmed to read we reached our goals and values sharing the best from us and creating a unique experience, and with it, enjoying the stay in the hotel, as well as the rooms and the Nobu Restaurant. We will take into consideration your recommendations and look for an improvement in the future. We would be delighted to give you a warm welcome back at Nobu hotel Barcelona in your next visit to the city. Kind regards,

2/10 Horrible

Charles

Voyage en couple
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Not a 5 star hotel Terrible concierge service (worst I have ever seen) Dis not follow up for a simple request for weeks despite 3 reminders No turn down service This is at best a 4 star property
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Gerard Sala, Operations and Quality Coordiantor le 18 sept. 2023
Dear Charles. We want to thank you for choosing Nobu hotel Barcelona for your stay. We want to apologize for not meeting your expectations, we work hard to provide the best service with high standards and your comment is not what we desire to offer. I will forward your review to the front office team to make sure we lean and improve to ensure the best Nobu services. We would like to ask you to give Nobu Barcelona a second chance to redeem your experience. Warm regards,

10/10 Excellent

Brice

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Gerard Sala, Operations and Quality Coordinator. le 13 oct. 2023
Thank you for choosing Nobu hotel Barcelona and taking the time to leave the review. Warm regards

8/10 Bien

Hervé

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Gerard Sala, Operations and Quality Coordinator. le 13 oct. 2023
Thank you for choosing Nobu hotel Barcelona and taking the time to leave the review. Warm regards

4/10 Médiocre

Felix

Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Très décevant
Nous étions déjà venu en février. C’était acceptable. Nous sommes revenu au Nobu parce qu’ils ont ajouté le rooftop. Le rooftop est nul, petit, très peu de transats. La piscine est ridicule il y a toujours 5-6 enfants dedans elle est inutilisable. Le service est globalement mauvais. Le checkin trop long. Le ménage est tout juste passable indigne d’un hotel de ce standing. Nous n’avions pas d’eau dans la chambre, pas de kit de bain non plus. Le wifi est mauvais. Le week-end il y a une fête foraine collée à l’hotel jusqu’à 2h30 du matin qui est très bruyante. Le petit déjeuner n’est pas spécialement bon les fruits et légumes sont particulièrement mauvais. En plus il n’est servi que jusqu’à 10h. La climatisation est très mal gérée. Certains espaces de l’hôtel sont chauds d’autres frigorifiques. Comme dans les hotels bas de gamme. Pour finir sur une note positive. Les cours de Yoga sont top. La salle de sport est correcte les équipements sont très modernes. Le personnel du spa est très agréable. Le spa (accessible qu’en payant un service de massage ou une des suites les plus chères) est vraiment très beau et bien équipé. Les massages sont excellents.
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Gerard Sala, Operations and Quality Coordiantor le 31 août 2023
Dear Felix, We appreciate the confidence for coming back to Nobu Barcelona, but we lament you did not have the same experience as the first time. Overall, we are delighted to read that you enjoyed our venues as for the Gym, the Yoga and the Spa. Regarding the room issues, we want to express our apologies and we have forwarded the comment to the housekeeping and IT team to ensure the correct following of our standards as we already do. Concerning the external noise, we have to explain that the past two weeks were the local fairs and made some noise right next to the hotel but is just for a few days. We would be pleased to welcome you back at Nobu Barcelona for your next visit and redeem this experience and make it memorable. Warm regards

10/10 Excellent

Yarelis

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellente literie
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Gerard Sala, Operations and Quality Coordinator le 17 août 2023
Dear Yarelis, We appreciate your comment. We look forward to welcome you back at Nobu Barcelona during your next visit. Warm regards,

10/10 Excellent

Virginie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2023

10/10 Excellent

Cynthia

Séjour de 1 nuit en août 2023

4/10 Médiocre

NATHALIE

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements
Jolie décoration de la chambre qui ne permet pas pour autant d’atténuer la déception : vue atroce sur le parking, « fausses » capsules cheap pour la machine Nespresso ou encore expression détachée et blasée du personnel à la réception. Vraiment pas à la hauteur des attentes …
Séjour de 1 nuit en mars 2023

10/10 Excellent

Jean-François

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon et beau séjour
Très agréable séjour de quelques jours en famille au Nobu hôtel de Barcelone… très belle vue surtout depuis la salle de petit déjeuner, très bien situé près de la gare et des lignes principales de métro et bus. Très bon accueil et chambre parfaite pour 4 au 7eme étage.
Séjour de 4 nuits en février 2023

10/10 Excellent

Monir

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good
Tres bon sejour en général. Cela dit, le petit dejeuner pour le prix doit être amélioré. Personnel qui se touche les cheveux puis touche le buffet, pas tres professionnel. Internet à améliorer ou prévenir que le debit est limité. Douche, eau qui fluctue chaud froid, pas tres agreable Sinon je recommande cette établissement
Séjour de 5 nuits en octobre 2022

6/10 Satisfaisant

Lucille

Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Carlos de la Barra le 7 nov. 2022
Thanks!

8/10 Bien

moulin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bien, personnel aux petits soins petit bémol pour la chambre au prix où l’on paye on aimerait quand même avoir des rideaux qui se ferme facilement et une douche qui ne varie pas toute seule eau chaude, eau froide, sinon parfait.ps message à la direction d’expédia: Veuillez préciser sur l’annonce qu’il faut absolument une carte bleue car une caution de 150 euros et demandée!
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Carlos de la Barra le 17 oct. 2022
Dear Moulin, thank you for your detailed feedback. What a let down to learn that we failed to create a great experience for you during your visit! Know that we take your feedback very seriously and that we are working with our Team to give all our guests the best service. We hope that you will give us a chance to redeem your faith in Nobu hotels by trying out another property on your future travels. Kind regards, Carlos de la Barra General Manager

10/10 Excellent

Karim

Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Montse Simón le 12 sept. 2022
Dear Karim, thank you for stay with us. We hope to see you back really soon. Kind regards, Montse Simón Operations & Quality manager

10/10 Excellent

Regis

Séjour de 1 nuit en septembre 2022

10/10 Excellent

Behrouz

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tout était bien
Séjour de 4 nuits en août 2022
Réponse de Laurence Dubey le 31 août 2022
Dear Behrouz, thank you so much for your feedback. We're so thankful that you enjoyed our hotel. On your next trip, you are welcome to visit our SPA and try some of our treatments, where we partner with Natura Bisse. We hope to see you back really soon. Kind regards, Laurence Dubey General Manager

10/10 Excellent

Mohamed

Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Laurence Dubey le 30 août 2022
Dear Mohamed, thank you for your score! We hope to see you back soon in the property. Kind regards, Laurence Dubey General Manager

10/10 Excellent

bernard

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Laurence Dubey le 30 août 2022
Dear Bernard, thank you for your score! We hope to see you back soon in the property. Kind regards, Laurence Dubey General Manager

10/10 Excellent

Dino

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Salle de sport bien équiper, la chambre au top les matelas aussi. Dommage il manque une petite piscine et dommage que le Spa jacuzzi et hamam sauna soient payants, sinon très bonne hôtel je reviendrai!
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
Réponse de Laurence Dubey le 8 août 2022
Chère Dino, thank you so much for your review! So happy to hear you had a relaxing weekend at our hotel. On your next trip back, you will hopefully get to try one of our special massages at the Spa where we partner with Natura bisse. See you again soon in Barcelona or at another Nobu Hotel. Laurence Dubey General Manager

10/10 Excellent

Mohamed

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Laurence Dubey le 3 août 2022
Dear Mohamed, thank you so much for your score. We hope to see you soon in your home in Barcelona. Kind regards, Laurence Dubey General Manager

6/10 Satisfaisant

Marie-Line

- Chambre pas calme avec vue sur un parking et un certain vis à vis avec l’hôtel d’en face. - Petit déjeuner décevant - État de la chambre laissant à désirer avec de nombreuses traces noires sur les murs - Salles de bain avec l’eau qui devenait froide à certains moments - lit beaucoup trop mou
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de L. Dubey, General Manager le 10 juin 2022
Chère Marie, Nous vous remercions infiniment pour vos commentaires qui nous aident à améliorer la qualité du service de notre hôtel. Nous avons récemment change le format du petit déjeuner avec une proposition buffet qui semble plaire à notre clientèle qui trouvait notre offre un peu limitée comme vous. En ce qui concerne les vues des chambres, Nobu Barcelona a plusieurs catégories de chambres distinctes par leur taille et ensuite par leur vues. Les chambres avec vue ont la catégorie skyline et sont situées au a partir du 14e étage. Nous allons réviser notre site internet en français afin de nous assurer que la description des chambres ne porte pas de doutes. Nous sommes conscients que nous pouvons et devons continuer d’améliorer notre services à la clientèle et vous remercions encore de nous avoir fait parvenir vos impressions qui nous aident a cette fin. Salutations distinguées,

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Séjour de 3 nuits en mars 2020

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en octobre 2019

10/10 Excellent

Daniel

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice rooms, convenient location, excellent service.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Gerard Sala, Duty Manager le 18 mai 2024
Dear Daniel, We sincerely thank you for choosing Nobu Barcelona and for taking the time to share your opinion with us. We are charmed to read you enjoyed the hotel and the facilities. We look forward to give you a warm welcome back very soon at Nobu hotel Barcelona. Best regards

10/10 Excellent

Patricia

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Although it was not due to any fault of the hotel, there was so much construction going on around the property that it made it unattractive and inconvenient to be in that area. We only stayed one night so it really did not affect our visit, but anyone staying for a lengthy time might feel differently.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Gerard Sala, Duty Manager le 18 mai 2024
Dear Patricia, We sincerely thank you for choosing Nobu Barcelona and for taking the time to share your opinion with us. We are charmed to read you enjoyed the hotel event though the outside construction may have bothered a bit, even if the construction is part of an external company and we cannot do much to solve the issue, we apologize. We look forward to give you a warm welcome back very soon at Nobu hotel Barcelona. Best regards

10/10 Excellent

David, Flowery Branch

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Gerard Sala, Duty Manager le 18 mai 2024
Dear David, We sincerely thank you for choosing Nobu Barcelona and for taking the time to share your opinion with us. We look forward to welcoming you back very soon. Best regards,

10/10 Excellent

Anne

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Over all amazing hotel
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Guest Experience le 12 mai 2024
Dear Anne,Thank you for choosing Nobu Hotel Barcelona and to get the time to share your feedback with us. We are very glad you enjoyed and we hope to welcome you again soon.

10/10 Excellent

Amanda

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Convenient location to main train station and metro to get to other areas of the city
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Gerard Sala, Duty Manager le 9 mai 2024
Dear Amanda, We sincerely thank you for choosing Nobu Barcelona and for taking the time to share your opinion with us. We look forward to welcoming you back very soon. Best regards,

10/10 Excellent

Alex, Hazel Park

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wonderful property. Will absolutely stay again.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Gerard Sala, Duty Manager le 9 mai 2024
Dear Alex, We sincerely thank you for choosing Nobu Barcelona and for taking the time to share your opinion with us. We look forward to welcoming you back very soon. Best regards,

10/10 Excellent

Anna

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Gerard Sala, Duty Manager le 9 mai 2024
Dear Anna, We sincerely thank you for choosing Nobu Barcelona and for taking the time to share your opinion with us. We look forward to welcoming you back very soon.Best regards,

8/10 Bien

Adrian

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
Modern and stylish.
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Patricia Osio le 2 mai 2024
Dear Adrian,We sincerely thank you for choosing Nobu Hotel Barcelona and for taking the time to share your opinion with us. We look forward to welcoming you back very soon.Sincerely,Patricia OsioQuality & Guest Experience Manager

10/10 Excellent

paul, East Greenwich

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was great Staff is wonderful
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Guest Experience Department le 1 mai 2024
Dear Mr. Paul, First and foremost we would like to thank you for the praising review you shared following your recent visit to Nobu Hotel Barcelona, we are delighted to read that we were able to match your expectations and had a wonderful stay with us.

10/10 Excellent

Kenneth

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great property. Great staff. Will stay again.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Patricia Osio le 1 mai 2024
Dear Kenneth,We sincerely thank you for choosing Nobu Hotel Barcelona and for taking the time to share your opinion with us. We look forward to welcoming you back very soon.Sincerely,Patricia OsioQuality & Guest Experience Manager

4/10 Médiocre

harjinder

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Views from restaurant was stunning
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Gerard Sala, Duty Manager le 30 avr. 2024
Dear Harjinder, We sincerely thank you for choosing Nobu Barcelona and for taking the time to share your opinion with us. We look forward to welcoming you back very soon.Best regards,

10/10 Excellent

Ricki Michael

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fantastic service, great spa, great food
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Gerard Sala, Duty Manager le 30 avr. 2024
Dear Ricki, We sincerely thank you for choosing Nobu Hotel Barcelona and for taking the time to share your opinion with us. We look forward to welcoming you back very soon.Best regards.

10/10 Excellent

Jordan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Friendly staff & clean. Slightly out from the centre but metro station 2 min walk from the hotel
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Patricia Osio le 28 avr. 2024
Dear Jordan,We sincerely thank you for choosing Nobu Hotel Barcelona and for taking the time to share your opinion with us. We look forward to welcoming you back very soon.Sincerely,Patricia OsioQuality & Guest Experience Manager

8/10 Bien

JENHSIAN, Chestnut Hill

Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Gerard Sala, Duty Manager le 18 mai 2024
Dear Jenhsian, We sincerely thank you for choosing Nobu Barcelona and for taking the time to share your opinion with us. We look forward to welcoming you back very soon. Best regards,

2/10 Horrible

Yasmine

Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Gerard Sala, Duty Manager le 14 mai 2024
Dear Yasmine, First of all, we would like to thank your for stay in Nobu hotel Barcelona and we truly apologize for not meeting your expectations. For this reason, we will speak with all the team to know about your situation and what happened internally, to then improve from it and become better from now on. Even if you do not decide to do so, we would like to ask you to give Nobu hotel Barcelona a second chance and live a truly Nobu experience how it's disserved and redeem your experience. Warm regards.

8/10 Bien

Autry

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff was very nice and the hotel is definitely 5 star, albeit in a 2/3 star location. Room sizes reflected standard European room sizes. Breakfast was great if included, not worth 35Euro if paying separately.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Gerard Sala, Operations and Quality Coordinator le 23 avr. 2024
Dear Autry, Thank you for choosing Nobu hotel Barcelona and for writing your amazing review. We are charmed to read you enjoyed your stay and have met your expectations, we will forward your comment to ensure an improvement in the future. We will be delighted to give you a warm welcome back at Nobu hotel during your next visit to Barcelona. Best regards.

10/10 Excellent

Autumn Skye

Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Gerard Sala, Duty Manager le 12 mai 2024
Dear Autumn Skye, We sincerely thank you for choosing Nobu Barcelona and for taking the time to share your opinion with us. We look forward to welcoming you back very soon. Best regards,

10/10 Excellent

Jane

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location , clean hotel. Staff were very accommodating
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Gerard Sala, Operations and Quality Coordinator le 23 avr. 2024
Dear Jane, We would like to thank you for choosing Nobu hotel Barcelona for your stay and for taking the time to rate us and give us your feedback. We are delighted to hear you enjoyed the hotel and our location. We look forward to give you a warm welcome back to Nobu hotel Barcelona during your next trip to the city. Best regards

6/10 Satisfaisant

Nile

Voyage en famille
When they found out we had a wheelchair person with us even though we had notified them way in advance they charged us an extra $760 and acted surprised. They made us pay it in advance before we could move in.
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Gerard Sala, Operations and Quality Coordinator le 22 avr. 2024
Dear Nile, Firstly, we would like to thank you for choosing Nobu hotel. We would like to apologize for the situation, as we have adapted rooms for this stays. We will look into the reservation and with the team what happened and we will take the consequent actions. We would be delighted to give you a warm welcome back at Nobu hotel Barcelona to redeem your experience and make it memorable. Warm regards.

10/10 Excellent

Oli

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Exceptional! From the hotel to the amazing staff, they made us feel so comfortable! They detailed the room so lovely with a bottle of cava and a cake for my partners birthday! Thanks will be staying here again!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Gerard Sala, Operations and Quality Coordinator le 22 avr. 2024
Dear Oli, Thank you for choosing Nobu hotel Barcelona. We are delighted to read you enjoyed your stay with us and we met our goals to create a memorable experience. We look forward to give you a warm welcome back at Nobu hotel during your next visit to Barcelona. Best regards.

8/10 Bien

Monique

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Gerard Sala, Operations and Quality Coordinator le 18 avr. 2024
Dear Monique, We would like to thank you for choosing Nobu hotel Barcelona for your stay and for taking the time to rate us and give us your feedback. We look forward to give you a warm welcome back to Nobu hotel Barcelona during your next trip to the city. Best regards.

6/10 Satisfaisant

Juan

Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Gerard Sala, Duty Manager le 9 mai 2024
Dear Juan, We sincerely thank you for choosing Nobu Barcelona and for taking the time to share your opinion with us. We look forward to welcoming you back very soon. Best regards,